За мен тази тема има много страни. Първо лошите новини, които ни заливат като лава, още щом пуснем телевизора си. Вярно, че лошата новина за един журналист е добрата новина, но това някак си „промива мозъците ни”. Оформя се един кръг на негативност от всички страни, всички телевизионни канали и източници на информация, от който няма измъкване. Медиите толерират един грешен модел за възприемане от една подрастваща личност – на перфектност, на вечна младост само че няма кой да каже на децата, че това е един фалш, то не съществува. Заливат ни с реклами, които подсъзнателно ни карат да се превръщаме във вещомани. Няма кой да ни каже, че толкова много вещи не са ни нужни. Няма кой да ни каже също и че след 50 годишна възраст, каквото и да правиш каквато и козметика да ползваш, няма да станеш като момичето от рекламата, което е на 20 години. И така бавно, но сигурно медиите ни превръщат в роби, роби на суетата, на храната, на вещите.
Вилиана Божинова